Veel gestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Hoe gaat het huren van Geluid, Licht en DJ-apparatuur bij jullie in zijn werking?

Als u apparatuur bij ons wil huren gaat dat als volgt in zijn werking:

  • U selecteert de apparatuur die u bij ons zou willen huren op de website door het aantal aan te geven en op huren te klikken.
  • Als u alles heeft geselecteerd wat u wilt klikt u op "toon winkelwagen"
  • Hier vult u al uw gegevens in inclusief gewenste bezorgdata en tijden en klikt u op "aanvraag bevestigen".
    • Let op! Bij het bevestigen van uw aanvraag is deze nog niet definitief, slechts een vrijblijvende aanvraag.
    • Let op! Als u telefonisch of per mail een aanvraag bij ons doet zullen wij u alsnog ALTIJD vragen om het formulier in te vullen.
  • Nadat het formulier heeft ingevuld zullen wij zo snel mogelijk per mail contact met u opnemen om de apparatuur, data, tijden etc.. door te spreken.
  • Als zowel wij als u tevreden zijn over de informatie zal deze van beide kanten worden bevestigd en is de aanvraag definitief.
  • Tot slot bezorgen wij de apparatuur en halen deze weer op op de afgesproken tijden en uw evenement wordt geheid een succes!

 

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

U kunt met ons telefonische contact opnemen, via ons webformulier of per e-mail naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Meer informatie hierover vindt u hier!

 

Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?

Uiteraard! We helpen u graag met het uitzoeken van de juiste apparatuur die u nodig heeft.

Neem met ons telefonisch contact op of vraag een vrijblijvende offerte op maat aan.

 

Kan ik mijn huuraanvraag annuleren?

Totdat er van beide kanten bevestiging is gegeven met betrekking tot het huren van apparatuur wordt dit gezien als een huuraanvraag, deze kunt u altijd kostenloos annuleren. 

Nadat er door beide partijen een bevestiging wordt gegeven wordt uw aanvraag omgezet in een definitieve boeking, deze boeking kunt u tot 48 uur voor het evenement nog kostenloos annuleren. Annuleert u een boeking minder dan 48 uur vantevoren dan zullen wij 40% van het totale huurbedrag in rekening moeten brengen. 

end faq

Bezorg- en Opzetservice

Kunnen jullie de spullen ook komen bezorgen/ophalen?

Bij alle Voordeelsets en huurbedragen boven de €100 leveren we standaard onze Bezorg- en Opzetservice binnen Amsterdam. Zo hoeft u geen kennis van de apparatuur te hebben of te sjouwen met zware luidsprekers, het wordt allemaal voor u klaargezet en aangesloten!

Bij de verhuur van losse apparatuur onder €100 moeten wij echter wel bezorgkosten rekenen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van een aantal factoren, neem contact met ons op of vraag een vrijblijvende offerte aan om deze prijs te bepalen. 

 

Bezorgen jullie ook buiten Amsterdam?

Ja, we bezorgen ook buiten Amsterdam. Wel zullen we hiervoor een Bezorgtoeslag in rekening moeten brengen.

Meer informatie hierover en prijzen vindt u hier!

 

Het zit het met de bezorg- en ophaaltijden?

We proberen er altijd naar te streven om de apparatuur op de afgesproken tijden bezorgen, maar uit ervaring blijkt dat dit niet altijd mogelijk is. Houdt daarom rekening met eventuele uitloop.

Mocht u het bezorgen of ophalen alleen binnen een korte tijdsperiode mogelijk zijn is het handig om even op voorhand even aan tegeven om problemen te voorkomen, bedankt!

 

Kan ik de spullen ook zelf komen ophalen en terugbrengen?

Het ophalen van apparatuur is zeker mogelijk, houd er alleen rekening mee dat wij u in dat geval zullen vragen om Identificatie en een recent officieel document mee te nemen. Daarnaast kunnen wij vragen om een foto van het kentekenbewijs van uw auto te maken. 

Verder is het uiteraard belangrijk dat u voldoende ruimte heeft in uw auto en dat u een goede inschatting kan maken van hoeveel kabellengte u nodig zult hebben op locatie.

Kunnen jullie de ook spullen ook opzetten/bedienen?

Ja, het opzetten en aansluiten van de apparatuur zit inbegrepen in onze Bezorg- en Opzetservice. U bent wel zelf verantwoordelijk voor eventuele aansluiten van eigen apparatuur.

Het eventueel bedienen van apparatuur is ook mogelijk, maar in dat geval zullen we wel een uurtarief in rekening moeten brengen. Vraag hiervoor een vrijblijvende offerte aan!

 

Werken jullie ook op zondag?

Jazeker! 

Als u iets bij ons huurt voor zaterdagnacht dan halen wij dit bij voorkeur op zondag weer op. 

Mocht u bij ons langs willen komen dan is het aan te raden om bij voorbaat contact op te nemen voor een afspraak.

 

end faq

Prijzen en Betalen

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die op onze website staan vermeldt zijn inclusief 21% BTW, Tenzij er expliciet bij vermeld staat dat dit niet het geval is.

 

Ik wil de apparatuur meerdere dagen huren, krijg ik dan korting?

Bij huren van onze apparatuur voor meerdere dagen krijgt u uiteraard korting bij ons! Hieronder een overzicht van de Staffelkorting die we toepassen:

Huurperiode   Berekende Huur
1 dag Huurprijs x1
2 dagen Huurprijs x1,75 
3 dagen Huurprijs x2,5
4 dagen Huurprijs x3 
5 dagen Huurprijs x3,5 

De staffelkorting wordt automatisch doorberekend als u op onze site aangeeft dat u het product voor meerdere dagen wilt huren. Wilt u nog langer dan 5 dagen huren? Neem dan contact met ons op zodat we u een vrijblijvende offerte kunnen aanbieden.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op twee manieren betalen:

  1. Cash, op het moment van bezorgen of ophalen van de apparatuur
  2. Door het bedrag van tevoren over te maken op rekeningnummer 6894301 T.n.v. Party-Box.nl

U ontvangt van ons altijd een factuur, ongeacht de betalingsvorm.

 

Hoe kunnen jullie zo goedkoop zijn?

Een van de belangrijkste insteken van Party-box.nl is om kwalitatieve geluidssets aan te bieden tegen een leuke prijs. Wij zijn hiertoe in staat door zo efficiënt mogelijk om te gaan met opslagruimte, geen personeel te hebben en door zo veel mogelijk ritten te combineren. Hierdoor beperken wij onze vaste lasten tot een absoluut minimum, en dat merkt u in onze prijzen.

 

end faq


Apparatuur

Wat voor apparatuur gebruiken jullie?

Wij besparen niet op kwaliteit en werken uitsluitend met geluidsapparatuur uit het hogere segment (QSC, RCF, HK audio, Soundcraft, Shure, Pioneer), wij zorgen er voor dat alle apparatuur volledig naar behoren werkt wanneer u het huurt.

 

Kan ik mijn eigen apparatuur op jullie installaties aansluiten?

Dat is zeker mogelijk afhankelijk van de situatie. Het aansluiten van een laptop, mp3-speler of DJ-set op een van onze Geluids- op Presentatiesets zal geen probleem, daarvoor is het juist bedoeld! Als u in het verhuurformulier duidelijk aangeeft wat u wilt aansluiten dan zullen wij u zo goed mogelijk adviseren over de mogelijkheden. 

Uiteraard is het uw eigen verantwoordelijkheid dat de apparatuur die u zelf wilt aansluiten naar behoren werkt. Daarbuiten valt het niet binnen onze bezorg- en opzet service om deze aan te sluiten, wij zullen u wel altijd uitleggen hoe u dit het best kunt doen.

 

Zit er bekabeling bij de apparatuur?

Ja, we leveren standaard de benodigde kabels en stekkerdozen voor de apparatuur die we leveren. Mocht u speciale wensen hebben of moet er bijvoorbeeld een lange afstand (langer dan 10 meter) worden overbrugd, geef dit dan van tevoren door aan ons zodat we hier rekening mee kunnen houden!

Mocht u apparatuur willen aansluiten die niet bij ons gehuurd wordt dan is het handig om dit bij voorbaat aan ons aan te geven zodat wij kunnen aangeven of wij daar de juiste kabels voor hebben.

 

Hoe zit het met stroomaansluitingen en vrije stroomgroepen?

We letten er bij onze apparatuur op dat deze zonder problemen thuis kan worden gebruikt. Zo maken we gebruik van LED-lampen en stroomefficiente luidsprekers. Toch willen we u adviseren om tenminste 1 vrije stroomgroep te hebben voor het aansluiten van onze apparatuur.

Bij de apparatuur waar dit niet van toepassing is zal dit er expliciet er bij staan!

 

Welke aansluitingen hebben jullie Geluid sets?

Bij onze geluid sets leveren wij standaard een minijack kabel. Hiermee kunt u eenvoudig uw laptop, telefoon, tablet, mp3 speler, etc.. aansluiten.

Daarbuiten hebben onze geluidsets altijd minimaal 1 JACK, RCA(tulp) of XLR aansluiting. Mocht u meerdere dingen willen aansluiten of weet u niet zeker welk type aansluiting u gebruikt of nodig heeft, neem dan contact met ons op.

 

Wat moet ik doen in het geval een storing van de gehuurde apparatuur?

In principe dragen wij er zorg voor dat onze apparatuur goed en storingsvrij werkt op het moment dat wij weggaan. Mocht het toch zo zijn dat er later op de avond storing ontstaat dan mag u ons gewoon bellen, ongeacht de tijd, wij zullen het telefonisch voor u proberen op te lossen. Mocht dit niet lukken en ligt het probleem niet bij uw eigen apparatuur, dan kunt u (gedeeltelijke) restitutie verwachten.

 

end faq

Bedrijfsgegevens

Party-Box.nl

Bezoekadres:
Nieuwe Hemweg 4C
1013BG Amsterdam

Postadres:
Bankastraat 68 B
1094EH Amsterdam

Langskomen alleen op afspraak

KvK: 55088856
BTW: NL851561056B01

ING: 6894301
IBAN: NL32INGB0006894301
BIC: INGBNL2A